Translate now !

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Art Every Day Month - Ημέρα 30η

Πέρασαν πολλές μέρες! 
Στην αρχή δεν είχα κάτι να γράψω... προτιμούσα να δημιουργώ, παρά να "μιλώ" για τις δημιουργίες μου... Και τις μέρες αυτές, απλά σιωπώ, "ακούγοντας" την εσωτερική μου φωνή.
Μετά όμως, είχα σειρά τεχνικών προβλημάτων. Η σύνδεσή μου με το internet είναι υπόθεση πολύ ... ευαίσθητη, ας το πούμε έτσι, τις τελευταίες ημέρες, ακόμη και τώρα που γράφω, ποιός ξέρει αν θα μπορέσω ως το τέλος να κάνω την ανάρτηση και πότε;
Γι’ αυτό ας το κρατήσω λιτό και λακωνικό...
Ετοιμάστηκαν λοιπόν (ανάμεσα σε άλλα ...) τρία κασκόλ-γιακάδες. Ένα του Αρχηγού, ένα δώρο και ένα δικό μου.
Να τα και τα τρία μαζί... 

  
Το δώρο...

  
...και το δικό μου. Το νήμα του είναι τέτοιο που αυξομειώνεται το πάχος του και δίνει αυτό το αποτέλεσμα...


Τούτο το μωρό που ακόμη κρέμεται στις στρογγυλές βελόνες και μεγαλώνει σειρά τη σειρά, αισιοδοξεί, όταν μεγαλώσει, να γίνει μια τσάντα για την μικρή μου κόρη... Θα σας αυτοπαρουσιαστεί μόλις ολοκληρωθεί...
 
Θα σας αφήσω όσο τα πράγματα "λειτουργούν" ομαλά, και θα τρέξω να ετοιμάσω για αύριο... Μη μείνει η γιορτή στον αέρα...

Αύριο αλλάζει και ο μήνας ... Ολοκληρώθηκε εδώ ο "Μήνας καθημερινής δημιουργικότητας". Την ουσία του την κρατώ, μια και έτσι ζω και δεν θέλω να το αλλάξω. Χωρίς να δημιουργώ, νιώθω μισή. Απλά, δεν θα σας βομβαρδίζω καθημερινά με τα κατορθώματά μου... 


14 σχόλια:

Mana είπε...

και έτσι σε λιγάκι τελειώνει μια σκουφίτσα μαύρη του παππού...

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τέλεια χρώματα!! Είναι δύσκολο το φαντάζομαι να δώσεις τις οδηγίες με ανάρτηση. Εγώ δεν το κατέχω το πλέξιμο, δυστηχώς! Έχεις δοκιμάσει το ''Loom''; Δεν ξέρω πως λέγεται στα ελληνικά. Φαίνεται πιο εύκολο για αρχάριους από ότι με βελόνες.Λες να το δοκιμάσω ή είναι το ίδιο δύσκολο;
Αν θες να καταλάβεις τι εννοώ δες στο youtube, Loom knitting.
Καλημέρα!!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Mana,
Ο "παππούς" μας βγήκε pop art fan στη συγκεκριμένη περίπτωση και προσθέσαμε μπόλικο φούξια... χα,χα

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Μοντέρνα Σταχτοπούτα,
Δεν είναι πολύ δύσκολο, αν ξέρεις τα βασικά τουλάχιστον του πλεξίματος. Σκέφτομαι να φτιάξω συνδέσμους με πληροφορίες για όσους ενδιαφέρονται, για να μην κουράζω όσους ΔΕΝ ενδιαφέρονται. Ήδη με email μου έχουν ζητήσει αρκετοί τις οδηγίες...
Αν θέλεις, μπορώ να σου τις στείλω, ευχαρίστως!
Το loom το ξέρω, όμως δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Φαντάζομαι, όπως οτιδήποτε, είναι θέμα προτίμησης... Προσωπικά μου φαίνεται μπελάς, μια και ξέρω πλέξιμο. Μιλώ όμως από τη δική μου θέση ;-) Δεν σε βοήθησα, φοβάμαι... :(

Margo είπε...

Όμορφα γήινα χρώματα αγαπημένα πολύ όπως και αυτά του Φθινοπώρου που έχεις στο blog σου.

Η ιδέα του art every day είναι πολύ καλή.. προκαλεί! Πολύ θα ήθελα να το κάνω αν βρω ποτέ ανθρώπινους ρυθμούς και δεν σκορπάω σε χίλια δυο.

Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου Χριστιάνα μου.
Φιλιά πολλά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Χριστιάνα μου ούτε τα βασικά δεν ξέρω..:(
Νόμιζα ότι το loom είναι σαν παιχνιδάκι! Το έχω δει από μια φίλη στην Σουηδία που το χρησιμοποιούσε και νόμιζα ότι είναι εύκολο όπως το έβλεπα!
Μια χαρά με βοήθησες καλή μου.. Μην ανησυχείς! Κατάλαβα ότι ο καθένας στον τομέα του! Εγώ δεν το κατέχω το σπορ!!
Τέλειο το μπλογκόσπιτό σου!! Πολύ γιορτινό!!!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Margo,
Πέρασα από ’κει που είσαι, σκόρπια σε χίλια δυο... Η τύχη μου τα έφερε, τα έσπρωξα κι εγώ λίγο, μια και πιστεύω είναι και θέμα επιλογών... και τώρα νιώθω ευγνωμοσύνη που (ανάμεσα σε άλλα...) ελέγχω το χρόνο μου πια κυρίως εγώ! Δεν τα έχω όλα, μα έχω τα σημαντικά ;-)

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Μοντέρνα Σταχτοπούτα,
Μπορεί και να είναι παιχνιδάκι! Γιατί δεν το δοκιμάζεις; Ξέρω το μηχανισμό του, μα δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ...
Ήθελα να ετοιμάσω για αύριο το στόλισμα, μα κολλούσε απίστευτα το πρόγραμμα κι έτσι βαρέθηκα και το ανέβασα σήμερα για να μπορέσω να κλείσω ... κανένα "παράθυρο". Χαίρομαι που σ’ αρέσει!

Μarion, είπε...

Εμένα αυτός ο ''Μήνας καθημερινής δημιουργικότητας'' πολύ μου άρεσε.
Κάθε φορά που έβλεπα ανάρτησή σου ΄΄έτρεχα΄΄ να δω τι έκανες.

Και οι νέες δημιουργίες πολύ όμορφες Χριστιάνα μου.
Καλό μήνα :))

Shannon είπε...

thank you for your sweet comment today! i so wish i could read your blog! but i will say...it looks fabulous and i'm happy you took the time to dress it up for the holidays! xo

Shannon είπε...

hey! just now saw the translate button on your blog. woo hoo!! is that new?

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Marion,
η δημιουργικότητα δεν πήγε πουθενά! Εδώ είναι!!! Θα είναι guest star συχνά πυκνά στις αναρτήσεις...
Καλό μήνα!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Shannon,
The translate button was there (although the last that appears while uploading...) from the beggining! Take advantage of it ;-)

πουαντερι είπε...

Καλημερα!!!
Τι χαρα παιρνω καθε φορα που ανακαλυπτω και μια απο εμας!!
οι δημιουργίες σου υπεροχες!