Translate now !

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Art Every Day Month - Ημέρα 4η


Σήμερα το menu περιλαμβάνει κοτόπουλο με λεμόνι και μέλι, τυρόπιτα και σαλάτα με σπανάκι! Ναι, καλά το μαντέψατε, πάλι ζύμωσα και φούρνισα :) Σας άνοιξα την όρεξη; Ωραία! Είναι και η ώρα τέτοια... Κρατήστε την όρεξή σας για επόμενη ανάρτηση όπου και θα σας δώσω τις συνταγές. Για σήμερα έχω κάτι άλλο, πιο επείγον και καθόλου γευστικό με την πολύ στενή έννοια της λέξης...
Ήθελα από μέρες να ετοιμάσω κάτι για το πάρτυ γενεθλίων της Pink Dreamer, μα δεν έβρισκα τίποτα να με ικανοποιεί... Με άδεια χέρια θα πήγαινα;;
Άνοιξα λοιπόν το μαγικό μου (μια και τίποτα δεν της ταιριάζει περισσότερο από μαγεία και μπόλικη νεραϊδόσκονη!!!) Tablet Pen και ... το άφησα να με οδηγήσει με "πλοηγό" τις ζεστές ευχές μου!
Το αποτέλεσμα δεν θα σας το αποκαλύψω ακόμη, να μη χαλάσω την έκπληξη ... καλά, ίσως μόνο λίγο για να αντισταθμίσω και την καθυστέρηση των συνταγών πιο πάνω...
 
 
Ε, ναι! Όταν λέμε λίγο, εννοούμε ΛΙΓΟ!

Της εύχομαι να μπορεί να ονειρεύεται πάντα ΡΟΖ (think pink δε λέμε;) και να υλοποιεί τα όνειρά της!

2 σχόλια:

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Εμένα πάντως μου άνοιξες την όρεξη! Σου εύχομαι καλή έμπνευση για αύριο!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ Μοντέρνα Σταχτοπούτα!