Translate now !

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Έλα στη θέση μου ... Lourdi!



Κάποιοι την γνωρίζουν ως Lourdi, κάποιοι προτιμούν να την αποκαλούν Πολυτεχνίτισσα -όνομα και πράγμα!- όπως η ίδια ονομάζει το καταφύγιο ιδεών της! Σίγουρα, όπως και να την αποκαλούμε, είμαστε πολλοί εκείνοι που βρίσκουμε "καταφύγιο" στο blog της. Προσωπικά, εκτός από ιδέες και θετικότητα, αγαπώ και τα δημιουργήματά της! Έχουν ... ψυχή!
Γι' αυτό ήθελα να την γνωρίσω λίγο καλύτερα και μαζί με μένα κι εσείς.
Της ζήτησα να έρθει, να την "φιλοξενήσω" και την ευχαριστώ πάρα πολύ που δέχτηκε!
Lourdi, έλα, λοιπόν στη θέση μου...


  • Τι είναι αυτό που σε κάνει να ανυπομονείς να ξεκινήσεις τη μέρα σου;
Τα μισοτελειωμένα έργα μου... και είναι τόσα πολλά... Αυτό πάντα ήταν ένα θέμα για μένα. Άρχιζα κάτι και μετά... μια καινούρια έμπνευση ερχόταν ξαφνικά!! Και ξεκινούσα άλλο, με αποτέλεσμα πάντα να έχω ένα σωρό ατέλειωτα έργα!
  • Τι αγαπάς περισσότερο στο μέρος που ζεις;
Αγαπώ πάρα πολύ τη γειτονιά μου!! Τη θέα από το παράθυρο! Το μικρό λιμανάκι! Το ενετικό κάστρο και τα τείχη!
Και βέβαια... τη μπουγάτσα στα λιοντάρια!
  • Τι σε κάνει περήφανη για τον εαυτό σου σήμερα;
Το παιδί μου!! Και ότι οι δυσκολίες της ζωής, που ήταν και πολλές, δε με νίκησαν...


  • Τι σε έκανε να γελάσεις δυνατά τελευταία φορά και πότε;
Γελάω πολύ και δυνατά!!
Είναι η άμυνά μου στα δύσκολα...
Τελευταία φορά; Όταν βρήκα τη γάτα μου μέσα στη σακούλα με τα ψώνια!!!
  • Τι (θα) σε έκανε να φωνάξεις ενθουσιασμένη "ΜΠΡΑΒΟ";
Σε κάθε προσπάθεια μικρή ή μεγάλη που κάνει ένας δικός μου αγαπημένος άνθρωπος!!
  • Αν ήξερες πως θα πετύχει 100%, τι θα έκανες για να είσαι περισσότερο ευτυχισμένη;
Να πάρω άλλο ένα χάπι...για να ξυπνώ χωρίς πόνους...
  • Γιατί δεν το κάνεις;;;
Μα γιατί δεν υπάρχει...


Lourdi, να 'ναι οι ρίζες -από Ηράκλειο- που με τραβούν, η αισιοδοξία στα δύσκολα ή η δημιουργικότητά σου; Ό,τι και να 'ναι, να 'σαι καλά! Η παρέα σου μου έδωσε ιδιαίτερη χαρά!



♥♥♥♥♥♥♥♥
Όσοι θέλουν να πάρουν μέρος στη σειρά αναρτήσεων
"Έλα στη θέση μου ..."
ας μου στείλουν τις απαντήσεις τους,
μαζί με 1-3 φωτογραφίες,

Θα χαρώ πολύ! Πάρα πολύ!

♥♥♥♥♥♥♥♥

9 σχόλια:

Marina είπε...

Lοurdi...ένας γνήσιος ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!

ιρινι είπε...

Για τα καλλιτεχνικά της δεν θα πω, αλλωστε το εχετε διαπιστώσει με τις επισκέψεις σας στο καταφλύγιο της...
Να προσθέσω μόνο, οτι γοητεύεσαι απο την καλωσύνη της, την αισιοδοξία της και το μεγαλείο της ψυχής της!!!Τυχερή που την γνωρίζω!!!!!
Σ΄αγαπώ lourdi!!!!

Unknown είπε...

Ενας μοναδικός άνθρωπος με μια υπέροχη καρδιά!!!

Μαίρη (Ginger) είπε...

Loudi=αγαπημένη. Τίποτ'αλλο.

next_day είπε...

λατρεμένο βλογάκι!!!!!!!!!!!
Καλή συνέχεια στην ενότητα αυτή!!
Όσο πάει και γίνεται πιο ενδιαφέρουσα!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Είναι η αγαπημένη Λούρδη μου!!!
Να είναι πάντα καλά.. δυνατή ,γερή και τόσο δημιουργική!!

Χριστιάνα μου, Καλημέρα!!
Φιλιά πολλά!!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Για Όλους!
Τυχεροί όσοι τη γνωρίζετε από κοντά! Εμείς οι υπόλοιποι θα αρκεστούμε στο καταφύγιό της...

Να 'στε καλά!

@ Next Day,
Πολύ χαίρομαι γι' αυτό που λες ;-)
Σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως!

lourdi lourdaki είπε...

ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΜΟΥ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
ΚΑΙ....ΩΩΩΩΩ!!ΧΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΦΙΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ!!!!!!
ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΥΦΕΡΑ!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΤΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΑΣ!!
ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ!!!!!

πουαντερι είπε...

Αγαπημενη μου ΛΟΥΡΔΗ!!!!!