Translate now !

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Αφιερωμένο... Το θέλεις;

Κάποιες μέρες είναι βροχερές, χωρίς να βρέχει.
Κάποιες μέρες είναι δύσκολες, χωρίς να υπάρχουν εμπόδια.
Μόνο κάποιες!
Όλες οι άλλες είναι ηλιόλουστες!
Μα ακόμα και τις βροχερές μέρες, ένας ήλιος παραφυλάει πίσω από τα σύννεφα, να σκάσει μύτη. Δεν μπορεί να είναι αλλιώς, μετά τη βροχή και τη συννεφιά, έρχεται η λιακάδα! Νομοτελειακά!


Από εδώ

Μαλακώνει την παγωνιά και στεγνώνει τα βρεγμένα.
Αρκεί τον ήλιο να τον έχουμε μέσα μας. Αρκεί να τον αφήνουμε να κάνει τη δουλειά του!
Άνοιξε την αγκαλιά σου και βάλε μέσα το πιο ευάλωτο εγώ σου. Άνοιξε την καρδιά σου και δες όσους περιμένουν να σε αγκαλιάσουν. Μόνο αν θέλεις εσύ, θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν.
Πίστεψέ με, ακόμα και όταν όλα μοιάζουν σκληρά και άδικα, κάτι υπάρχει θετικό!
Ίσως και μόνο, πως κάτι έκανες λάθος και πρέπει να αλλάξεις τρόπο από 'δω και πέρα. Πως αλλού, ή αλλιώς είναι καλό να δώσεις την όμορφη ενέργειά σου! Δεν είναι λίγο αυτό! Σε κάποιους παίρνει μια ζωή ολόκληρη και πάλι δεν το μαθαίνουν!
Πάλι είχες την τύχη με το μέρος σου!
Μόνο, να 'ξερες πόση δύναμη έχεις!
Σ' αγαπώ!


 
******************************************************************
Θα θέλατε να πάρετε μέρος στην ψηφοφορία που γίνεται (θα την βρείτε στο δεξί μέρος, κάτω από το προφίλ μου) για να με βοηθήσετε με τη γνώμη σας;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

11 σχόλια:

Sike είπε...

δεν θα ψηφίσω γιατί βρίσκω πολύ απόλυτες τις επιλογές που βάζεις...

Θα έλεγα να έγραφες στο παρόν μπλογκ όπως αισθάνεσαι εσύ καλύτερα. Για παράδειγμα, αυτή την ανάρτηση θα καθόσουν να την μεταφράσεις στα αγγλικά; Δεν θα έβγαινε κάτι εντελώς άλλο;

Ή από τις 5 στροφές ενός ποιήματος, γράψε τη μία στα αγγλικά ή το ανάποδο... ουφ, με προβλημάτισες, δεν ξέρω!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Sike,
Οι συμβουλές και η ανάλυσή σου, ακόμα πιο πολύτιμες!
Είδες, τελικά ο στόχος επετεύχθη ;-)

Την συγκεκριμένη ανάρτηση θα μπορούσα να τη γράψω στα αγγλικά, όχι να τη μεταφράσω!
Τα φιλιά μου!

apinkdreamer είπε...

η δυναμη υπαρχει μεσα μας...πηγαζει απο μεσα μας...ποσο σοφο και ποσο αληθινο!

Margo είπε...

Είχα το ίδιο δίλημμα με τον/την Sike. Η αυτόματη μετάφραση βοηθά κάπως αν και είναι θλιβερή σε κείμενα όπως αυτό. Άραγε πώς θα ακουγόταν αν εμείς ζητούσαμε σε έναν κάτοικο του εξωτερικού να μεταφράσει στα Ελληνικά; Είναι τραβηγμένο βέβαια.. εξαρτάται πιστεύω σε ποιους απευθύνεσαι. Όντως προβληματίζει μία τέτοια απόφαση. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα blogs που γράφουν και στα Αγγλικά, με κρατάνε μόνο αν είναι πολύ πολύ καλά!

Με τούτα και με κείνα δε σχολιάσαμε το κείμενό σου.
Η τελευταία λέξη είναι το κλειδί. Η αγάπη, είναι η μεγαλύτερη δύναμη γι αυτούς που τη χαρίζουν αλλά και για όσους την εισπράττουν.

Φιλιά πολλά Χριστιάνα μου

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Η δύναμη που έχουμε μέσα μας είναι τεράστια, όταν υπάρχει αγάπη.. Αν αγαπάμε τον εαυτό μας,μπορούμε να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε..

Όσον αφορά το θέμα με την μετάφραση..πιστεύω είναι κατά πόσο εσύ μπορείς να αποδώσεις το ίδιο νόημα σε μια δεύτερη γλώσσα,όταν αυτό σημαίνει ότι αναφέρεσαι σε μια άλλη κουλτούρα, όπου και το χιούμορ ακόμη είναι διαφορετικό!

Δύσκολο..
Καλό βράδυ! Φιλιά

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ a pink dreamer,
Χωρίς αυτή, χωρίς έστω μια μικρή της βοήθεια, καμία άλλη δύναμη δε μπορεί να μας βοηθήσει!
Τα βροχερά (λόγω καιρού!) φιλιά μου!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Margo,
Σ' ευχαριστώ για τη γνώμη σου. Η αυτόματη μετάφραση είναι ... για κλάματα! Δουλεύει μόνο σε απλές προτάσεις κι εγώ μόνο έτσι δεν γράφω. Κι εγώ τείνω προς τα δύο ξεχωριστά... δεν μ' αρέσει να τα ανακατεύω, αν και θα είναι πιο δύσκολο για μένα...

Σου στέλνω την αγάπη μου!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Μοντέρνα Σταχτοπούτα,
Έτσι είναι καλή μου, αν δεν αγαπάμε τον εαυτό μας κατ' αρχήν, είμαστε ανίκανοι να αγαπηθούμε και να αγαπήσουμε πραγματικά.

Το χιούμορ μου, ή ο τρόπος γραφής μου, πιθανόν να μην αγγίζει και πολλούς Έλληνες... Έχεις δίκιο με την κουλτούρα, μα αρχικά θα απευθύνομαι σε μια ομάδα ανθρώπων τους οποίους "γνωρίζω" ήδη.
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου!
Καλό βράδυ σου εύχομαι!

Unknown είπε...

Εγώ ήδη ψήφισα την δεύτερη λύση. Δεν θα με χάλαγε καθόλου να διαβάζω την ελληνική έκδοση μιας και δεν θα μπορούσα την αγγλική λόγω μη επάρκιας, ενώ τα δύο μπλογκ θα σε "φορτώσουν" σε χρόνο και επομένως θα κουραστείς. Το ζητούμενο δεν είναι ο κόπος αλλά η παρουσία σου.

Υπάρχουν πάντα τέτοιες μέρες Χριστιάνα μου αλλά ακόμα και στις πιο δύσκολές μου έχω πλέον εμπεδώσει πως θα ... ξαστερώσει αρκεί να κάνω υπομονή.

Σε φιλώ

dreamaspirations είπε...

αισιοδοξο, τρυφερο, ... ομορφο!
Να σαι καλα!!!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ meggie,
"Το ζητούμενο δεν είναι ο κόπος αλλά η παρουσία σου". Ναι, αυτό είναι ίσως το μόνο μειονέκτημα των δύο διαφορετικών... απ' όσο μπορώ να σκεφτώ...

Καλή ξαστεριά να' χουμε!

@ Μαρία,
Καλωσήρθες στην παρέα!
Σ' ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά κι εσύ!