Translate now !

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Καλή Χρονιά ... με Α Κεφαλαίο!

Τόσο μικρές και λίγες οι ιδέες μπροστά σε όσα με γεμίζουν και ψάχνουν να εκφραστούν με όποιον τρόπο... Τόσο που νιώθω αδέξια και κάνω να φύγω.
Φευ! Για το Νέο Χρόνο ταιριάζει καλύτερο ποδαρικό απ' το φευγιό!
Ταιριάζει Αγάπη και Αφθονία σε όλα τα Αγαθά, Αρμονία και Απόλαυση, Απλόχερα να λάβουμε ό,τι ποθούμε και Αναζητούμε!
Καλή Χρονιά, λοιπόν, με Α Κεφαλαίο!
Τίποτα Β, τίποτα δεύτερο!
Κι αν τούτη η Ανάρτηση μοιάζει λίγο Ασυνάρτητη, είναι που ήμουν Απροετοίμαστη... φταίει αυτή η βλάβη η τεχνική που κάνει το blog και υπολειτουργεί ... για λίγο, ελπίζω, μέχρι να Αποκατασταθεί!
Σας Αναζητώ, μου λείπετε, θα έρθω, θα τα πούμε, Αγαπημένοι!
Η εικόνα δανεική από εδώ

7 σχόλια:

she είπε...

xronia polla xristianoula mou. panta dimiourgiki kai thetiki na ise!

Μάνα είπε...

την αγάπη μου στέλνω και εύχομαι όλα να πάνε μια χάρα και να είναι Αλφα κεφαλαίο.

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλή χρονιά!! Υγεία και δημιουργία.. Να σαι πάντα καλά!

Μαίρη (Ginger) είπε...

Υπέροχος ο κρύσταλος. Εύχομαι το 2011 γιά σένα να είναι καθαρό όσο ένας κρύσταλος από κάθε τι αρνητικό. Να έχεις μιά πολύ δημιουργική χρονιά. Καλή σου βδομάδα

Unknown είπε...

Καλή χρονιά κορίτσι μου με Α τεράστιο, κατακόκκινο και κεφαλαίο.

Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ (με όλα τα γράμματα κεφαλαία) σου εύχομαι Χριστιάνα μου. Ό,τι καλύτερο και πάντα θετική και δημιουργική! :)

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις όμορφες ευχές σας...
Η βλάβη ακόμη καλά κρατεί κι εγώ καταφεύγω σε προσωρινές (...) λύσεις ανάγκης, μα δεν το βάζω κάτω ;-)

Υ.Γ. Ginger, καλωσόρισες!